Rocket League
Rocket League je automobilová fotbalová hra vyvinutá a publikovaná společností Psyonix. Hra byla poprvé propuštěna pro Microsoft Windows a PlayStation 4 v červenci 2015, s porty pro Xbox One, OS X, Linux a Nintendo Switch později vydána. V červnu 2016 začalo 505 her rozdávat fyzickou maloobchodní verzi pro PlayStation 4 a Xbox One, přičemž Warner Bros. Interactive Entertainment převezme tyto povinnosti do konce roku 2017. Popsáno jako "fotbal, ale s raketovými vozy", Rocket League má jeden až čtyři hráči přiřazený ke každému ze dvou týmů, používat rakety poháněl vozidel k úderu míče do soupeřova cíle a bodů v průběhu zápasu . Hra obsahuje režimy pro jednoho hráče a pro více hráčů, které lze hrát jak lokálně, tak i online, včetně hry mezi platformami mezi verzemi PlayStation 4 a Microsoft Windows a také cross-play mezi verzemi Xbox One, Switch a Windows. Pozdější aktualizace pro hru umožnily změnu základních pravidel a přidaly nové herní módy, včetně těch založených na hokeji a basketbalu. Rocket League je pokračování Psyonixovy Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, videohry roku 2008 pro PlayStation 3. Battle-Cars získaly smíšené recenze a nebyly velkým úspěchem, ale získaly věrnou základnu fanoušků. Psyonix se i nadále podporoval prostřednictvím developerských prací v jiných studiích a zároveň se snažil vyvinout pokračování. Psyonix začal formální vývoj Rocket League kolem roku 2013 a vylepšil hru od Battle-Cars k řešení kritiky a vstupu fanoušků. Psyonix také uznal jejich nedostatek marketingu z Battle-Cars a zapojil se do obou sociálních médií a propagačních akcí, včetně nabídky titulu jako bezplatný download pro členy PlayStation Plus při jejich vydání a uvedení na trh. Rocket League byla kriticky oceněna, získala řadu ocenění v oboru a zaznamenala více než 6 milionů prodejů a 18 milionů unikátních hráčů rok po jejím vydání. Rocket League byla také přijata jako eSport, s profesionálními hráči, kteří se účastní ESL a Major League Gaming, společně s Psyonix, který pořádá své vlastní soutěže prostřednictvím RLCS.